א
א
א




הטיית פרסום, המכונה לפעמים אפקט המגירה (File⁻Drawer Effect), מתייחסת לתופעה שבה הסיכוי של מחקר המציג תוצאה מובהקת סטטיסטית להתפרסם גבוה יותר מזה של מחקר שמסתיים בתוצאות שאינן מובהקות סטטיסטית. התופעה גורמת לשכיחות גבוהה של תוצאות שגויות בספרות המדעית, כמו גם לכך שמטא⁻אנליזה של מאמרים שפורסמו תסתיים בתוצאות שגויות או מוטות. מתוך ויקיפדיה
vyhh, prxuo
מלך ההכתבות
שגיאת כתיב קטנה – ותעצרו
כמה מילים תצליחו לכתוב נכון ברצף?
האתגר מחכה לכם
הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

מחשבון שמות עבריים
איילת, כרמי, תומר או יואל?
המחשבון שיעזור לכם לבחור את שם ילדכם
על סמך קריטריונים שונים, כגון
צליל, משמעות, פופולריות ועוד
השם שלי
מהו שמך הפרטי?
כינוי החיבה שלך (אם יש)
אופן כתיבת השם באנגלית

דווחו לנו על טעות
