א
א
א




בענף הפרסום באינטרנט, עלות לחשיפה (Cost per Impression; ראשי תיבות: CPI) או עלות לאלף חשיפות (Cost per Mille; CPM) היא שיטת התקשרות בין מפרסם לפלטפורמת פרסום אינטרנטית, שבה גובה הפלטפורמה תשלום מהמפרסם על כל חשיפה שמקבלת הפרסומת (CPI) או על כל 1,000 חשיפות (CPM). פרסום לפי חשיפה קיים באתרי המדיה החברתית, כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטוויטר, ובפלטפורמות אחרות, כגון גוגל אדסנס. מתוך ויקיפדיה
gku, kjahpv
מלך ההכתבות
טעויות כתיב קורות לכולם
רוצים לבדוק עד כמה אתם מדויקים?
היכנסו למשחק כתיב מהיר ומאתגר
הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

מחשבון שמות עבריים
איילת, כרמי, תומר או יואל?
המחשבון שיעזור לכם לבחור את שם ילדכם
על סמך קריטריונים שונים, כגון
צליל, משמעות, פופולריות ועוד
השם שלי
מהו שמך הפרטי?
כינוי החיבה שלך (אם יש)
אופן כתיבת השם באנגלית

דווחו לנו על טעות
